Längesen :/

Hej det var längesen...
Om jag ska vara ärlig så här jag glömt bloggen D: men men
Idag var det ridning :) jag hade Filur c: och juste vi hade hoppning.
Enkelhinder med bommar före. Filur vart lite pigg ibland men jag hade kontroll.
Det gick super :)
En stor häst som heter Corney har gjort sig illa på ngt typ så hän hade ett sår på armbågen tror jag det heter men tror bara det xD vi några i gruppen gick till hagen och kollade om vi skulle kunnat göra sig illa på.Sen hade hans öga svullnat upp också så det funderade vi också på vad det skulle kunna vara.


Sen fortsättning av veckan på onsdag och torsdag är det prao :D
jag och en kompis ska prao på PRK :D
men men..
vi får höras hoppas att detta inlägg går att läsa och inte så många stavfel xD



sens


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0