Tjenare

HOLA pahahahha nä men min dag här sett ut såhär : stallet stallet och lite mer stallet hehe men först var vi i stället hos mackan från 12? till 5 :P
sen prk där vi hade praktisk teori. Vi longerade, vi hade 3 hästar Filur, Lill Calle, och bamse.
jag var med en annan tjej (vet inte om jag får säga namnet xD)
Jag började rida och hon longera vi gjorde olika övningar som magdödarn och att man skulle hålla benen upp och ut från sadeln m.m
i skritt trav och galopp med och utan stigbyglar. =^.^=
JUSTE jag red LILL CALLE ♡♥♡♥:♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡♡♥♡♥♡
det vårt lite bilder också :P som ni kommer få se någon dag :)
Har dom på mobilen


seeeeeeeeess






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0