Blåbärshoppning m.m

Heej :DD Idag var det ju blåbärshoppning med lill calle :DDDDD
det var jätteroligt :DDDDDDDDDDDDDD
Jag red ju klass 2 och 3 klass 2 bestod av 3 hinder och 2 20 meters volter :)
klass 3 bestod av en liten bana typ med 4 hinder :DD
Klass 2 Gick super vi höll galoppen hela banan (tror jag) Vi hade ett ganska bra flyt  dock var han inte så glad  för att lämna de andra hästarna ;)  
Klass 3 gick lite sämmre han var lite seg mot  vissa hinder men men ;)
Klass 3 vart jag inte lika nöjd med men inte så mycket att göra åt ;)
Men vi vart felfria båda klasserna alltså 2 rosetter hem.
Alla som klarade sig igenom banan fick en rosett :D
 Det blev värsta snöstormen här så det har snöat jätte mycket och gör det än tror jag.
Men sen så for vi till mackan för vi hade sagt att vi skulle vara där men vi red inte för snöstormen.
Så vi pysslade om honom och flätade os.v
sen släppte vi ut honom igen :DD
 
så nu et jag inte vad jag ska skriva om mer :oo
men  
 
 
sees
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0