:3

 Hej hej det var länge sen nu :C
Men jag tänkte berätta lite om min vecka.
i Måndags var det Skola och ridning som ja har berättat vad vi gjorde på ridningen tror jag :o
Men tisdag nationella prov i  svenska.
Onsdag följde jag en kompis till stallet :D
Torsdag nationella prov igen och Saga ----> http://horsee1.bloggplatsen.se/ följde  hem med mig :)
Fredag Var det SKLASSFEST Det var AVESOME :D
Från sju till tolv :P
Var där till tolv C:
Men ja sen på kvällen så öppnade jag fönstret för att vädra och få in frisk luft i rummet och sen somnade jag så jag sov med öppet fönster heeela natten 8DD
Meen nu vet jag inte vad jag ska skriva om nu :3
så vi får  höras :3
ses


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0