Hej igen :D

Tjena , det var längesen jag bloggade :C
Men det ska det bli ändring på.
Sååå ni kommer det lite om veckan.
Måndag: Först var jag och en friend i stallet hos mackan sen for vi till prk för jag hade ridning och jag hade.......................................... KARLSEN!!!!
Han brukar typ vara ganska seg... men Från början var han lite seg men sen i slutet när vi skulle galopera så bockade han 1 gång och ökade  jätte mycket i traven före galoppen :'DD
Det gick super bra i slutet så det är jag glad för :) 
^----- Karlsen :D
Tisdag: For jag och en kompis till HÖÖKS och köpte ett chabrak (stavning)  och en grimma till mackan :D
Onsdag: Stallet och sen for vi till några vi känner och åt :)
Torsdag: (idag) For vi till mormor och morfar.
Fredag: (imorgon) stallet.
Lördag: JA på lördag ska jag tävla i blåbärshoppning med Lill-Calle :DDD
Jag ska tävla i klass 2 & 3 :DDD
Det blir säkert bra och sen på lördagen efter tävlingen ska vi till stallet (mackan som de andra stallen förutom på prk men men)
 
 
Söndag: Slappa och sen förbereda för skola på måndag.
Men ja jag har inget att skriva mer tror jag....
Men jag lovar att det ska bli bättre uppdatering nu :DDD
Sååå men nu ska jag gå och lägga mig tror jag så vi får höras :]
Seees ni får lite mer bilder också :DDD
Bilden är tagen utanför hagen Bamse hade nyss kommit då så han stog i en typ vänjnings hage typ xD
  
Så det var lite bilder :'D
komihåg att ni gärna får komentera vad ni vill ha mer på bloggen eller vad ni vill läsa om eller ja typ så det kan vara vad som hälst :DDDDDDDDDDDD
 Men vi får hööras :DDD
Så sees vi igen någon gång typ snart ♥
Hejdå alla goa bloggläsare :DD
Tack att ni kollar in på min blogg c:
byyee ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0