Tjenare :DDD

 
Tja Jag har tänkt att jag ska försöka skriva lite länge inlägg så det blir någonting att läsa ;)
Jag har ju inte haft denna bloggen så jätte länge än men jag jobbar frammåt för att det ska bli bra.
ja och det med headern vart ju lite FAIL men men :o
Jahapp vad ska man skriva nu då...
Äh jag gör en liten
 
10 saker ni kanske inte visste om mig :D
Okej nu kör vi :DDD
1. Jag har en kanin??? (kanse har sagt det men men)
2. Jag heter Linnea i mellan namn.
3. Jag har ridit sen jag var 8 år.
4. hmm....Min mobil är av märket samung och dens hela namn är Samsung galaxy ace.
5. Mina favorit smileys är c': och :'o
6.Jag spelar online spelet starstable online (sso)
7. På starstable heter jag Kate highcamp och min häst heter Dreamking xD
8. Jag har haft skuttis (min kanin) sen jag fyllde 6 år.
9. Jag gillar att rita :P
10. Jag HATAR att åka bil långt (om man inte ska göra någonting roligt typ fara till stallet c:)
 
SÅ det var 10 saker ni kanske inte visste om mig :DDDD
 
Imorgon är det måndag och det betyder RIDNING och jag får träffa lill calle ♥♥♥♥
Vi ska ha vänta måste kolla ....Vi har ..... HOPPNING :D
Studs, balans :D
Hoppas jag får lill calle  :D
Eller Ruff :DD
Thihihihih länktar länktar lääänktar :DDD
Men först är det skola och allt sånt :P.
MEN sen är det stallet :D
hihihihihihihihihi
 
 
 
 
Jag vet inte ska vi ha en liiiten frågestund det spelar ingen roll om jag inte får några frågor men ja :DDD
Fråga på :DDD
 
 
Men men nu så vet jag värkligen inte vad jag ska skriva om så vi får höras
Ni får några bilder :3
 
 
En fläta jag gjorde i Lill calles svans :'DD
Pelle :P
Bamse C:
Tigran
Ruff C:
 
 
Vi seeeeeeeees :D


Kommentarer
Saga

1. Vilken/vilka favorit hästar har du haft sen du började rida?
2. Gick du nån sport innan du började rida?
3. Villka bloggar läser du?
4. Vilken häst har du ridit mest?
5. Vad är din favorit godis?
6. Kanin/katt
7. spark/cykel?
8. långt/ kort hår?
9. Fjortis/emo?
10. Mobil/dator?

2013-02-11 @ 15:44:53
URL: http://horsee1.bloggplatsen.se
Anna

Yeay! Bilderna åt rätt håll! Fina!

Svar: Haha xD Tack
Moa

2013-02-11 @ 20:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0