FÖRLÅT!!

JAG ÄR SÅ LEDSEN ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ JÄTTE LÄNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min blogg lust har varit nere på 0% 

Men igår så var det ju måndag och ridning 

vi hade dock bara terori men jaja 

Vi skulle ha sadlar & hjälptyglar fast hon hade ändrat så vi hade märke 2 täst bara för att se vad vi behövde träna mer på och sånt 

Sen så Gick någgra ur min grupp (typ 3 st ) och smörjde träns och sadlar  

Alla lill- calles läder saker blev smörjda 

alltså sadel, båda hans träns och martingall.

Men hoppas jag kommer blogga mer nu HOPPAS VÄRKLIGEN DET!!!!!!!!!!!

om jag inte bloggar här så  kan ni alltid kolla på min andra blogg :) http://lillkalle.bloggplatsen.se/

Så jag hoppas att jag bloggar mer sen :) eller imorgon

sees

 

ps/ ska fixa en ny header och det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0