Förlåt

Hej förlåt att jag inte bloggade igår efter ridningen, men startade alldrig datorn igår ;)
så jag berättar nu istället.
Jag kom in i stallet kollade villken häst jag skulle få och läste Filur :)
Jag gjorde honom klar och sen så märkte vi att han hade nå i ögat :C
Han hade det ibland stänkt och ibland halvöppet...
vi gick och sa det till min ridlärare och hon sa att jag skulle ta en annan häst...
Så jag fick välja mellan Alfie, Trollet , eller någon häst som bara gått en lektion.
Jag valde......................................................................................................................................................
Alfie :)
Vi skulle ha cavaletti  det gick bra fast han var ganska stark efter galoppen men det gick ändå gaaanska bra :)
 
Idag började även skolan det var roligt att träffa alla kompisar :)
fast ja det vanliga ämnena var ju som vanligt 8P
 Idrotten var rolig :))
Vi hade mini fotboll.
vi körde bland annat med en tennis boll en lite större typ en handbolls boll och sen en vanlig stor fotboll
så det var de här dagarna :)
Bye bye
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0