Hej hej

Heej nu ska jag börja med en bra uppdatering på bloggen så hoppas att det går bra då :D
Bloggar från mobilen nu så första inlägget på denna blogg från mobilen :D
Men jag vet inte om jag har berättat att de skickade iväg min mobil igen :S
De hade satt in någonting fel eller något sånt.
Men jag fick låna en mobil där ifrån en experia en sån som lyser där nere xD
vet inte vad den heter hela namnet......
Men men igår så städade jag toan uppe för det är vårat jobb att städa övervåningen på fredagar (de som bor uppe städar uppe!!)
hehe så brorsorna städade rästen av övervåningen och jag toan sen tvärt om :)
Ni fattar ;)


Sen idag så vaknade jag kl 10 och ja orkade inte stiga upp eller NÄ jag vaknade kl 9 tror jag :o
äh... strunt i det!
Jag och mamma for till stan och var där vet inte hur länge :o
Men men vi får höras sen

bye bye





Kommentarer
Anna

Fin bild, med huvet på sned...;) Kram

Svar: Haha taack xD
Moa

2013-01-27 @ 10:01:22
Anonym

hej! har hört att du får hjälp till stallet i morgon. ge Lillkalle en klapp från mig.Ha en bra dag i skolan i morgon.Grandmother

2013-01-27 @ 22:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0