Ridning mm

 
Heej tänkte blogga om ridningen jag hade Lill calle ♥♥♥♥ :DDD
Och vi skulle haTempoväxlingar i trav och galopp.
Det var JÄTTE roligt :DDDD
Vi började med att skritta fram och sen gick vi igenom en bana som vi skule göra i trav :)
så då körde vi den ett tag..
Sen så avbröt vi det och skule köra på hela fyrkant spåret i galopp :D
på långsidorna så ökade vi galoppen och kortsidorna korta upp den och lägga en vollt om man kom för nära.
Det kändes jätte härligt när vi ökade på långsidorna :DDDD
YAAAY :DDD
Men det kommer förhoppnings vis bilder sen :D
 
Men är hemma från skolan idag för ja ni förstår säkert varför ;)
Såååå ja :C
Men känner mig inte lika sjuk nu som imorse ;DDDD
men ja nu ska jag vell göra läxa os.v ;)
men vi får höras
NEJ ni får lite bilder idag C:
Jag vet att dom är sneda :o men ni får rätt väg sen ;DD
 
Hejdå ♥


Kommentarer
Angela

Du gör mig glad !! Kramen

Svar: :)
Moa

2013-02-01 @ 02:53:25
Angela

Du gör mig såå glad !! Kramen

Svar: :D
Moa

2013-02-01 @ 05:11:54
Reggan

*stolt fotograf*

Svar: Jaoo :DDD
Moa

2013-02-03 @ 12:57:52
URL: http://djurochkul.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0